Zapytanie ofertowe - audyt zewnętrzny

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTU

„ROZBUDOWA WIRTUALNEGO CENTRUM KULTURY eŚWIATOWID.pl – STWORZENIE SPOŁECZNOŚCIOWEGO PORTALU KULTURALNEGO”

 

I. Przedmiot zamówienia

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID zaprasza do składania ofert na realizację usługi audytu zewnętrznego projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 oraz budżetu województwa warmińsko-mazurskiego (nr projektu: UDA-RPWM.07.02.01-28-025/10).

Przedmiotem zamówienia jest audyt zewnętrzny realizowany po poniesieniu przez Beneficjenta 50% wydatków całkowitej wartości projektu.

II. Ogólna charakterystyka projektu:

Projekt zakłada rozbudowę istniejącej obecnie witryny kulturalnej www.eswiatowid.pl i stworzenie na jej bazie społecznościowego portalu łączącego ludzi zainteresowanych kulturą i turystyką kulturalną. Portal zostanie wyposażony w najnowsze multimedia oraz rozwiązania technologiczne, które uczynią go atrakcyjnym dla odbiorcy (np. tworzenie mapy kulturalnej województwa warmińsko-mazurskiego w oparciu o mapę satelitarną regionu i uzupełnianie jej informacjami nt. obiektów kulturalnych, imprez, twórców oraz dostępnej na tym terenie bazy noclegowej i gastronomicznej). Możliwość taką, poza redaktorem portalu, otrzymają również sami użytkownicy i odbiorcy portalu poprzez tworzenie kont użytkowników z możliwością wymiany i publikacji własnych treści.

Elementy składowe projektu:

- multimedialny portal społecznościowy o kulturze i turystyce kulturalnej,

- profile i konta użytkowników (możliwość redagowania portalu, dodawanie zdjęć, filmów itp., tworzenie forów dyskusyjnych i grup zainteresowań),

- wirtualne archiwum i pracownia digitalizacji materiałów archiwalnych,

- internetowa regionalna telewizja samorządowa,

- platforma GIS (tworzona przez redaktora portalu oraz użytkowników posiadających konta),

- internetowa rezerwacja biletów i moduł zakupu on-line,

- wersja WAP portalu,

- platforma EOD.

III. Produkty projektu:

Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 1 – informacja: 8

Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 2 – interakcja: 4

Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 3 – dwustronna interakcja: 9

Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 4 – transakcja: 2

Liczba uruchomionych platform GIS: 1

Liczba portali o funkcjonalności umożliwiającej kontakt on-line obywatela z urzędem: 1

Liczba uruchomionych systemów archiwizacji i backupu danych: 2

Liczba zakupionych serwerów: 3

IV. Cele projektu

Celem strategicznym projektu jest stworzenie portalu społecznościowego łączącego ludzi zainteresowanych tematyką kultury i turystyki kulturalnej na Warmii i Mazurach ze szczególnym uwzględnieniem osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Dzięki jego realizacji powstanie internetowa platforma pozyskiwania i wymiany informacji z zakresu szeroko pojmowanej kultury i turystyki kulturalnej. Portal eswiatowid.pl stanie się miejscem, w którym będzie można pozyskać informacje, ale również aktywnie go współtworzyć i wypełniać treścią.

Ustalono cele szczegółowe projektu:

- stworzenie w Internecie narzędzia, za pomocą którego będzie można rozpowszechniać informacje o kulturze i turystyce kulturalnej,

- archiwizacja, digitalizacja i udostępnianie danych o kulturze i dziedzictwie kulturowym regionu,

- dywersyfikacja usług świadczonych przez Beneficjenta,

- integracja środowiska kultury w regionie, zarówno na poziomie instytucji i organizacji, jak i indywidualnych odbiorców działań kulturalnych,

- umożliwienie dostępu do zasobów i dóbr kultury osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym ze względu na różnego rodzaju dysfunkcje (np. problemy ze wzrokiem, z narządami ruchu).

V. Umowa o dofinansowanie projektu

W dniu 29 listopada 2010r. podpisana została umowa o dofinansowanie projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego” nr UDA-RPWM.07.02.01-28-025/10-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Całkowita wartość projektu wynosi 2 159 156,00 zł, wydatki kwalifikowalne projektu wynoszą: 2 159 156,00 zł, kwota dofinansowania (środki europejskie EFRR): 1 835 282,60 zł (85% wydatków kwalifikowalnych).

VI. Realizacja projektu

W ramach realizacji projektu przeprowadzono:

1) zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji przetargowej w celu wyłonienia inwestora zastępczego na potrzeby projektu (postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000,00 euro),

2) przetarg nieograniczony na wyłonienie inwestora zastępczego dla projektu (postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp),

3) przetarg nieograniczony na wykonanie społecznościowego portalu kulturalnego (postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia powyżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp).

Dokumentacja dotycząca realizacji projektu przechowywana jest w siedzibie Beneficjenta i składa się m.in. z: dokumentacji księgowej, dokumentacji przetargowej, dokumentacji zapytania ofertowego, wniosków o płatność.

Okres podlegający audytowi zewnętrznemu: 17.05.2010 – 29.02.2012.

VII. Warunki udzielenia zamówienia i przeprowadzenia audytu

Zamawiający przewiduje zawarcie umowy niezwłocznie po dokonaniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej.

Wykonanie zamówienia: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Do chwili obecnej Instytucja Zarządzająca RPO WiM nie przeprowadziła kontroli na miejscu rzeczowo-finansowej realizacji projektu.

Audyt zewnętrzny przeprowadzony zostanie zgodnie z wytycznymi dot. standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Głównym celem audytu jest uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie oraz przepisami prawa, w tym w szczególności potwierdzenie, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne.

Audyt zewnętrzny powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie.

Audytor zewnętrzny ma obowiązek wydać wiążącą opinię oraz sporządzić raport zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.

Audyt zewnętrzny powinien obejmować następujące obszary:

  1. audyt zgodności projektu w zakresie finansowym,
  2. audyt zgodności realizacji projektu,
  3. wizyta w miejscu realizacji projektu,
  4. audyt zgodności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji,
  5. audyt zgodności projektu z politykami wspólnotowymi,
  6. audyt w zakresie zasad informacji i promocji.

VIII. Wymagania wobec Wykonawców

1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) posiadają niezbędne doświadczenie

b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2.Warunki w zakresie doświadczenia:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w sposób należyty:

a) przeprowadzili audyty zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych

lub

b) przeprowadzili usługi w zakresie badania prawidłowości wykorzystania dotacji pochodzących ze środków budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego,

lub

c) przeprowadzili audyty zewnętrzne.

UWAGA: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek zakresie doświadczenia, jeśli wykaże on doświadczenie w przeprowadzeniu łącznie minimum 3 zadań w zakresie opisanym w ppkt. a) i/lub b) i/lub c). Usługi, które potwierdzają spełnianie ww. warunku Wykonawca wpisuje w załączniku nr 4.

3. Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

3.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy dysponujący min. 2-osobowym zespołem audytowym, którego każdy z członków posiadają następujące kwalifikacje:

a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. 2009, Nr 77, poz. 649),

lub

b) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1240),

lub

c) w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego.

Informacje o kwalifikacjach osób wykonujących przedmiot zamówienia Wykonawca składa na załączniku nr 3.

3.2 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy dysponujący min. 2-osobowym zespołem, którego każdy z członków posiada stosowne doświadczenie, tj. w okresie 5 lat przed terminem składania ofert (tj. w okresie od 05.2007 do 05.2012):

a) przeprowadził audyt zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych

lub

b) przeprowadził usługę w zakresie badania prawidłowości wykorzystania dotacji pochodzących ze środków budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego,

lub

c) przeprowadził audyt zewnętrzny.

UWAGA: Zamawiający uzna, że osoby spełniają warunek w zakresie doświadczenia, jeśli każdy członek zespołu audytowego wykonał minimum 2 zadania w zakresie opisanym w ppkt. a) i/lub b) i/lub c). Informacje o doświadczeniu osób wykonujących przedmiot zamówienia Wykonawca składa na załączniku nr 3. Ponadto Wykonawca składa dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.

4. Warunki w pozostałym zakresie:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą podmioty, które:

a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych

oraz

b) nie były karane na umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Zamawiający oceni spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 4 na podstawie oświadczenia złożonego na załączniku nr 5.

5. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć:

a)      wykaz wykonanych audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych i/lub usług w zakresie badania prawidłowości wykorzystania dotacji pochodzących ze środków budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego i/lub audytów zewnętrznych (w zależności od zakresu, którym wykonawca wykazuje spełnianie warunku określonego w pkt. 2) wraz z terminem ich wykonania (załącznik nr 4),

b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 3 (załącznik nr 3),

c)       potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego, na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.

d)      oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności w zakresie określony m w pkt. 4 (załącznik nr 5)

4. Powyższe dokumenty dotyczą zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.

5. Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu Zamawiający wymaga, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.

6. Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu muszą spełniać wymóg bezstronności i niezależności od Beneficjenta (Zamawiającego). Spełnienie powyższego wymogu potwierdzane jest poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez wykonawcę audytu (tj. podmiot, z którym zostanie podpisana umowa) oraz osoby przeprowadzające audyt.

Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć wraz z ofertą, stanowi jednocześnie załącznik do umowy podpisanej z Wykonawcą.

Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego (oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu):

a)      posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego projektu,

b)      jest lub był w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjenta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,

c)       w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,

d)      osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt,

e)      jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjenta albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby,

f)        jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, weryfikację i zarządzanie przedmiotowym projektem,

g)      pozostaje lub w ciągu ostatnich 3 lat pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM, tj.: IZ, IP, IP II,

h)      jest ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,

i)        z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.

Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do wszystkich wymienionych instytucji, tj.: IZ, IP, IP II. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim niepozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji, tj.: IZ, IP, IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.

IX. Miejsce oraz termin składania ofert

  1. Oferty w formie pisemnej  należy składać w sekretariacie Zamawiającego w jego siedzibie, pokój 31 (I piętro).
  2. Termin składania ofert upływa dnia 28.05.2012r. o godz. 12.00.
  3. Zaleca się, aby Wykonawca umieścił ofertę w dwóch nieprzejrzystych, zamkniętych kopertach, zaadresowanych na adres Zamawiającego. Koperta zewnętrzna winna posiadać oznaczenie: „OFERTA – AUDYT ZEWNĘTRZNY”. Koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.

4. W ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1) wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie usługi zgodnie z niniejszą specyfikacją oraz obowiązującymi wytycznymi dot. standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

4. W przypadku niezłożenia ofert w wyznaczonym terminie lub złożenia ofert oferujących wykonanie usługi za cenę przekraczającą kwotę, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie uda się wynegocjować satysfakcjonujących obie strony warunków realizacji zamówienia, Zamawiający udzieli zamówienia innemu podmiotowi działającemu na rynku.

X. Ocena ofert

Przy ocenie ofert Zamawiający stosować będzie kryterium cena brutto = 100%.

Ofertom nadawana będzie punktacja wg wzoru:

C  =

cena (brutto) najniższa

 x 100 pkt x 100%

  cena (brutto) badanej oferty

Zamawiający informuje, że w celu uzyskania oferty najkorzystniejszej jakościowo i ekonomicznie może przeprowadzić negocjacje z wykonawcami, którzy złożyli oferty.

O wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostaną poinformowani faxem. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.swiatowid.elblag.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.

XI. Termin związania ofertą

1. Wykonawcy związani są ofertą w ciągu 21 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.

2. W przypadku niewyłonienia najkorzystniejszej oferty Zamawiający może wnioskować do wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą.

3. Zamawiający może zawrzeć umowę po upływie terminu związania ofertą za zgodą wykonawcy.

Osoba odpowiedzialna za kontakt w ramach zapytania ofertowego:

Monika Denisiuk

Kierownik Działu Organizacyjno-Prawnego

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID

Pl. K. Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg

Tel. 55/611-20-82, fax: 55/611-20-60

e-mail: monika.denisiuk@swiatowid.elblag.pl

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o bezstronności i niezależności

Załącznik nr 3 – Wykaz osób wykonujących zamówienie

Załącznik nr 4 – Wykaz usług

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i niekaralności

Załącznik nr 6 – Umowa na przeprowadzenie audytu zewnętrznego - WZÓR

Elbląg, 14.05.2012

CSE SWIATOWID informuje, że w związku z ogłoszonym w dniu 14.05.2012r. zapytaniem ofertowym na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego” wpłynęły pytania. Poniżej zamieszczamy odpowiedzi:

Pytanie 1

Ile jest dokumentów finansowo-ksiegowych (faktur, rachunków, wyciągów bankowych)?

Odpowiedź:

W okresie objętym audytem zewnętrznym (tj. 17.05.2010 – 29.02.2012) wpłynęło 9 faktur VAT.

Pytanie 2

Ile było złożonych wniosków o płatność?

Odpowiedź:

W okresie objętym audytem zewnętrznym (tj. 17.05.2010 – 29.02.2012) złożonych było 5 wniosków o płatność.

Pytanie 3

Wymagacie Państwo skład zespołu audytowego min. 2-osobowy, czy w skład musi wchodzić osoba z uprawnieniami biegłego rewidenta? Wytyczne dot. audytu zalecają udział biegłego w audycie.

Odpowiedź:

Wymagania dotyczące wykonawcy audytu zewnętrznego określone są w „Wytycznych dla Beneficjentów dotyczących standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13.04.2010r. (pkt 8 „Wytycznych”).

Zgodnie z zapisem pkt. 8 ppkt. 7 „Wytycznych” zalecane jest, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.

W związku z powyższym Zamawiający podtrzymuje wymóg określony w pkt. VIII.5 warunków zapytania ofertowego („Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu Zamawiający wymaga, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta”).

Elbląg, 17.05.2012

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTU PN. „ROZBUDOWA WIRTUALNEGO CENTRUM KULTURY eŚWIATOWID.pl – STWORZENIE SPOŁECZNOŚCIOWEGO PORTALU KULTURALNEGO”

 

-WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY-

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na wykonanie projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 oraz budżetu województwa warmińsko-mazurskiego (nr projektu: UDA-RPWM.07.02.01-28-025/10) złożono 9 ofert:

NUMER OFERTY

NAZWA WYKONAWCY

CENA OFERTOWA BRUTTO

RANKING WG CENY OFERTOWEJ

1

AUDITORES Audyt, Doradztwo Prawne i Gospodarcze Przemysław Ura, Siercza 370, 32-020 Wieliczka

7.380,00 zł

7

2

Grupa Gumułka-Audyt Sp. z o.o., ul. J. Matejki 4, 40—077 Katowice

7.367,70 zł

6

3

Konsorcjum Osób Fizycznych

Aneta Krawczyk, Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin-Jeziorna

Grażyna Rajchert, ul. Miedziana 12/44, 00-814 Warszawa

2.290,00 zł

1

4

Firma Consultingowo-Usługowa Biegłych Księgowych DORADZTWO Sp. z o.o., ul. Hetmańska 28, 82-300 Elbląg

6.150,00 zł

5

5

MISTERS AUDYTOR ADVISER Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa

3.444,00 zł

2

6

Katarzyna Siwulska-Gągała Kancelaria Biegłego Rewidenta działalność gospodarcza, Tomaszkowo, ul. Żurawia 15,

11-034 Stawiguda

3.567,00 zł

3

7

JPA International Biuro Ekonomiczno-Prawne PROMAR Sp. z o.o., ul. Władysława IV 43,

81-395 Gdynia

8.610,00 zł

8

8

EURO-in i PARTNERZY Sp. z o.o., Audytorzy, Konsultanci i Księgowi, ul. Targowa 22, 03-731 Warszawa

10.578,00 zł

9

9

Biuro Konsultingowe „ADVISER” Jan Łazor, ul. Żółta 10 A lok. 18, 10-140 Olsztyn

3.980,00 zł

4

 

Kryterium oceny ofert było cena brutto – 100%.

Ofertą z najniższą ceną brutto jest oferta nr 3. Ww. oferta spełnia wymagania postawione w zapytaniu ofertowym.

W związku z powyższym ofertą najkorzystniejszą w zapytaniu ofertowym na wykonanie audytu zewnętrznego jest oferta Konsorcjum Osób Fizycznych Aneta Krawczyk, Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin-Jeziorna i Grażyna Rajchert, ul. Miedziana 12/44, 00-814 Warszawa.

 

Elbląg, 04.06.2012

Pliki do pobrania

  • doc

    Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

    pobierz
  • doc

    Załącznik nr 2 – Oświadczenie o bezstronności i niezależności

    pobierz
  • doc

    Załącznik nr 3 – Wykaz osób wykonujących zamówienie

    pobierz
  • doc

    Załącznik nr 4 – Wykaz usług

    pobierz
  • doc

    Załącznik nr 5 – Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i niekaralności

    pobierz
  • pdf

    Załącznik nr 6 – Umowa na przeprowadzenie audytu zewnętrznego - WZÓR

    pobierz

Zobacz również

Zapisz się do newslettera