
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTU
„ROZBUDOWA WIRTUALNEGO CENTRUM KULTURY eŚWIATOWID.pl – STWORZENIE SPOŁECZNOŚCIOWEGO PORTALU KULTURALNEGO”
I. Przedmiot zamówienia
Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID zaprasza do składania ofert na realizację usługi audytu zewnętrznego projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 oraz budżetu województwa warmińsko-mazurskiego (nr projektu: UDA-RPWM.07.02.01-28-025/10).
Przedmiotem zamówienia jest audyt zewnętrzny realizowany po poniesieniu przez Beneficjenta 50% wydatków całkowitej wartości projektu.
II. Ogólna charakterystyka projektu:
Projekt zakłada rozbudowę istniejącej obecnie witryny kulturalnej www.eswiatowid.pl i stworzenie na jej bazie społecznościowego portalu łączącego ludzi zainteresowanych kulturą i turystyką kulturalną. Portal zostanie wyposażony w najnowsze multimedia oraz rozwiązania technologiczne, które uczynią go atrakcyjnym dla odbiorcy (np. tworzenie mapy kulturalnej województwa warmińsko-mazurskiego w oparciu o mapę satelitarną regionu i uzupełnianie jej informacjami nt. obiektów kulturalnych, imprez, twórców oraz dostępnej na tym terenie bazy noclegowej i gastronomicznej). Możliwość taką, poza redaktorem portalu, otrzymają również sami użytkownicy i odbiorcy portalu poprzez tworzenie kont użytkowników z możliwością wymiany i publikacji własnych treści.
Elementy składowe projektu:
- multimedialny portal społecznościowy o kulturze i turystyce kulturalnej,
- profile i konta użytkowników (możliwość redagowania portalu, dodawanie zdjęć, filmów itp., tworzenie forów dyskusyjnych i grup zainteresowań),
- wirtualne archiwum i pracownia digitalizacji materiałów archiwalnych,
- internetowa regionalna telewizja samorządowa,
- platforma GIS (tworzona przez redaktora portalu oraz użytkowników posiadających konta),
- internetowa rezerwacja biletów i moduł zakupu on-line,
- wersja WAP portalu,
- platforma EOD.
III. Produkty projektu:
Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 1 – informacja: 8
Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 2 – interakcja: 4
Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 3 – dwustronna interakcja: 9
Liczba uruchomionych on-line usług na poziomie 4 – transakcja: 2
Liczba uruchomionych platform GIS: 1
Liczba portali o funkcjonalności umożliwiającej kontakt on-line obywatela z urzędem: 1
Liczba uruchomionych systemów archiwizacji i backupu danych: 2
Liczba zakupionych serwerów: 3
IV. Cele projektu
Celem strategicznym projektu jest stworzenie portalu społecznościowego łączącego ludzi zainteresowanych tematyką kultury i turystyki kulturalnej na Warmii i Mazurach ze szczególnym uwzględnieniem osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Dzięki jego realizacji powstanie internetowa platforma pozyskiwania i wymiany informacji z zakresu szeroko pojmowanej kultury i turystyki kulturalnej. Portal eswiatowid.pl stanie się miejscem, w którym będzie można pozyskać informacje, ale również aktywnie go współtworzyć i wypełniać treścią.
Ustalono cele szczegółowe projektu:
- stworzenie w Internecie narzędzia, za pomocą którego będzie można rozpowszechniać informacje o kulturze i turystyce kulturalnej,
- archiwizacja, digitalizacja i udostępnianie danych o kulturze i dziedzictwie kulturowym regionu,
- dywersyfikacja usług świadczonych przez Beneficjenta,
- integracja środowiska kultury w regionie, zarówno na poziomie instytucji i organizacji, jak i indywidualnych odbiorców działań kulturalnych,
- umożliwienie dostępu do zasobów i dóbr kultury osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym ze względu na różnego rodzaju dysfunkcje (np. problemy ze wzrokiem, z narządami ruchu).
V. Umowa o dofinansowanie projektu
W dniu 29 listopada 2010r. podpisana została umowa o dofinansowanie projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego” nr UDA-RPWM.07.02.01-28-025/10-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Całkowita wartość projektu wynosi 2 159 156,00 zł, wydatki kwalifikowalne projektu wynoszą: 2 159 156,00 zł, kwota dofinansowania (środki europejskie EFRR): 1 835 282,60 zł (85% wydatków kwalifikowalnych).
VI. Realizacja projektu
W ramach realizacji projektu przeprowadzono:
1) zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji przetargowej w celu wyłonienia inwestora zastępczego na potrzeby projektu (postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000,00 euro),
2) przetarg nieograniczony na wyłonienie inwestora zastępczego dla projektu (postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp),
3) przetarg nieograniczony na wykonanie społecznościowego portalu kulturalnego (postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia powyżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp).
Dokumentacja dotycząca realizacji projektu przechowywana jest w siedzibie Beneficjenta i składa się m.in. z: dokumentacji księgowej, dokumentacji przetargowej, dokumentacji zapytania ofertowego, wniosków o płatność.
Okres podlegający audytowi zewnętrznemu: 17.05.2010 – 29.02.2012.
VII. Warunki udzielenia zamówienia i przeprowadzenia audytu
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy niezwłocznie po dokonaniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej.
Wykonanie zamówienia: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Do chwili obecnej Instytucja Zarządzająca RPO WiM nie przeprowadziła kontroli na miejscu rzeczowo-finansowej realizacji projektu.
Audyt zewnętrzny przeprowadzony zostanie zgodnie z wytycznymi dot. standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Głównym celem audytu jest uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie oraz przepisami prawa, w tym w szczególności potwierdzenie, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne.
Audyt zewnętrzny powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie.
Audytor zewnętrzny ma obowiązek wydać wiążącą opinię oraz sporządzić raport zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
Audyt zewnętrzny powinien obejmować następujące obszary:
- audyt zgodności projektu w zakresie finansowym,
- audyt zgodności realizacji projektu,
- wizyta w miejscu realizacji projektu,
- audyt zgodności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji,
- audyt zgodności projektu z politykami wspólnotowymi,
- audyt w zakresie zasad informacji i promocji.
VIII. Wymagania wobec Wykonawców
1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają niezbędne doświadczenie
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2.Warunki w zakresie doświadczenia:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w sposób należyty:
a) przeprowadzili audyty zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych
lub
b) przeprowadzili usługi w zakresie badania prawidłowości wykorzystania dotacji pochodzących ze środków budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
lub
c) przeprowadzili audyty zewnętrzne.
UWAGA: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek zakresie doświadczenia, jeśli wykaże on doświadczenie w przeprowadzeniu łącznie minimum 3 zadań w zakresie opisanym w ppkt. a) i/lub b) i/lub c). Usługi, które potwierdzają spełnianie ww. warunku Wykonawca wpisuje w załączniku nr 4.
3. Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy dysponujący min. 2-osobowym zespołem audytowym, którego każdy z członków posiadają następujące kwalifikacje:
a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. 2009, Nr 77, poz. 649),
lub
b) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1240),
lub
c) w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego.
Informacje o kwalifikacjach osób wykonujących przedmiot zamówienia Wykonawca składa na załączniku nr 3.
3.2 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy dysponujący min. 2-osobowym zespołem, którego każdy z członków posiada stosowne doświadczenie, tj. w okresie 5 lat przed terminem składania ofert (tj. w okresie od 05.2007 do 05.2012):
a) przeprowadził audyt zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych
lub
b) przeprowadził usługę w zakresie badania prawidłowości wykorzystania dotacji pochodzących ze środków budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
lub
c) przeprowadził audyt zewnętrzny.
UWAGA: Zamawiający uzna, że osoby spełniają warunek w zakresie doświadczenia, jeśli każdy członek zespołu audytowego wykonał minimum 2 zadania w zakresie opisanym w ppkt. a) i/lub b) i/lub c). Informacje o doświadczeniu osób wykonujących przedmiot zamówienia Wykonawca składa na załączniku nr 3. Ponadto Wykonawca składa dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.
4. Warunki w pozostałym zakresie:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą podmioty, które:
a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych
oraz
b) nie były karane na umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Zamawiający oceni spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 4 na podstawie oświadczenia złożonego na załączniku nr 5.
5. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz wykonanych audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych i/lub usług w zakresie badania prawidłowości wykorzystania dotacji pochodzących ze środków budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego i/lub audytów zewnętrznych (w zależności od zakresu, którym wykonawca wykazuje spełnianie warunku określonego w pkt. 2) wraz z terminem ich wykonania (załącznik nr 4),
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 3 (załącznik nr 3),
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego, na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.
d) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności w zakresie określony m w pkt. 4 (załącznik nr 5)
4. Powyższe dokumenty dotyczą zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.
5. Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu Zamawiający wymaga, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
6. Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu muszą spełniać wymóg bezstronności i niezależności od Beneficjenta (Zamawiającego). Spełnienie powyższego wymogu potwierdzane jest poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez wykonawcę audytu (tj. podmiot, z którym zostanie podpisana umowa) oraz osoby przeprowadzające audyt.
Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć wraz z ofertą, stanowi jednocześnie załącznik do umowy podpisanej z Wykonawcą.
Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego (oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu):
a) posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego projektu,
b) jest lub był w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjenta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
c) w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,
d) osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt,
e) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjenta albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby,
f) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, weryfikację i zarządzanie przedmiotowym projektem,
g) pozostaje lub w ciągu ostatnich 3 lat pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM, tj.: IZ, IP, IP II,
h) jest ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,
i) z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do wszystkich wymienionych instytucji, tj.: IZ, IP, IP II. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim niepozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji, tj.: IZ, IP, IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.
IX. Miejsce oraz termin składania ofert
- Oferty w formie pisemnej należy składać w sekretariacie Zamawiającego w jego siedzibie, pokój 31 (I piętro).
- Termin składania ofert upływa dnia 28.05.2012r. o godz. 12.00.
- Zaleca się, aby Wykonawca umieścił ofertę w dwóch nieprzejrzystych, zamkniętych kopertach, zaadresowanych na adres Zamawiającego. Koperta zewnętrzna winna posiadać oznaczenie: „OFERTA – AUDYT ZEWNĘTRZNY”. Koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
4. W ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1) wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie usługi zgodnie z niniejszą specyfikacją oraz obowiązującymi wytycznymi dot. standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
4. W przypadku niezłożenia ofert w wyznaczonym terminie lub złożenia ofert oferujących wykonanie usługi za cenę przekraczającą kwotę, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie uda się wynegocjować satysfakcjonujących obie strony warunków realizacji zamówienia, Zamawiający udzieli zamówienia innemu podmiotowi działającemu na rynku.
X. Ocena ofert
Przy ocenie ofert Zamawiający stosować będzie kryterium cena brutto = 100%.
Ofertom nadawana będzie punktacja wg wzoru:
C = | cena (brutto) najniższa | x 100 pkt x 100% |
cena (brutto) badanej oferty |
Zamawiający informuje, że w celu uzyskania oferty najkorzystniejszej jakościowo i ekonomicznie może przeprowadzić negocjacje z wykonawcami, którzy złożyli oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostaną poinformowani faxem. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.swiatowid.elblag.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy związani są ofertą w ciągu 21 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
2. W przypadku niewyłonienia najkorzystniejszej oferty Zamawiający może wnioskować do wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą.
3. Zamawiający może zawrzeć umowę po upływie terminu związania ofertą za zgodą wykonawcy.
Osoba odpowiedzialna za kontakt w ramach zapytania ofertowego:
Monika Denisiuk
Kierownik Działu Organizacyjno-Prawnego
Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID
Pl. K. Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg
Tel. 55/611-20-82, fax: 55/611-20-60
e-mail: monika.denisiuk@swiatowid.elblag.pl
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o bezstronności i niezależności
Załącznik nr 3 – Wykaz osób wykonujących zamówienie
Załącznik nr 4 – Wykaz usług
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i niekaralności
Załącznik nr 6 – Umowa na przeprowadzenie audytu zewnętrznego - WZÓR
Elbląg, 14.05.2012
CSE SWIATOWID informuje, że w związku z ogłoszonym w dniu 14.05.2012r. zapytaniem ofertowym na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego” wpłynęły pytania. Poniżej zamieszczamy odpowiedzi:
Pytanie 1
Ile jest dokumentów finansowo-ksiegowych (faktur, rachunków, wyciągów bankowych)?
Odpowiedź:
W okresie objętym audytem zewnętrznym (tj. 17.05.2010 – 29.02.2012) wpłynęło 9 faktur VAT.
Pytanie 2
Ile było złożonych wniosków o płatność?
Odpowiedź:
W okresie objętym audytem zewnętrznym (tj. 17.05.2010 – 29.02.2012) złożonych było 5 wniosków o płatność.
Pytanie 3
Wymagacie Państwo skład zespołu audytowego min. 2-osobowy, czy w skład musi wchodzić osoba z uprawnieniami biegłego rewidenta? Wytyczne dot. audytu zalecają udział biegłego w audycie.
Odpowiedź:
Wymagania dotyczące wykonawcy audytu zewnętrznego określone są w „Wytycznych dla Beneficjentów dotyczących standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13.04.2010r. (pkt 8 „Wytycznych”).
Zgodnie z zapisem pkt. 8 ppkt. 7 „Wytycznych” zalecane jest, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
W związku z powyższym Zamawiający podtrzymuje wymóg określony w pkt. VIII.5 warunków zapytania ofertowego („Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu Zamawiający wymaga, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta”).
Elbląg, 17.05.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTU PN. „ROZBUDOWA WIRTUALNEGO CENTRUM KULTURY eŚWIATOWID.pl – STWORZENIE SPOŁECZNOŚCIOWEGO PORTALU KULTURALNEGO”
-WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY-
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na wykonanie projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 oraz budżetu województwa warmińsko-mazurskiego (nr projektu: UDA-RPWM.07.02.01-28-025/10) złożono 9 ofert:
NUMER OFERTY | NAZWA WYKONAWCY | CENA OFERTOWA BRUTTO | RANKING WG CENY OFERTOWEJ |
1 | AUDITORES Audyt, Doradztwo Prawne i Gospodarcze Przemysław Ura, Siercza 370, 32-020 Wieliczka | 7.380,00 zł | 7 |
2 | Grupa Gumułka-Audyt Sp. z o.o., ul. J. Matejki 4, 40—077 Katowice | 7.367,70 zł | 6 |
3 | Konsorcjum Osób Fizycznych Aneta Krawczyk, Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin-Jeziorna Grażyna Rajchert, ul. Miedziana 12/44, 00-814 Warszawa | 2.290,00 zł | 1 |
4 | Firma Consultingowo-Usługowa Biegłych Księgowych DORADZTWO Sp. z o.o., ul. Hetmańska 28, 82-300 Elbląg | 6.150,00 zł | 5 |
5 | MISTERS AUDYTOR ADVISER Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa | 3.444,00 zł | 2 |
6 | Katarzyna Siwulska-Gągała Kancelaria Biegłego Rewidenta działalność gospodarcza, Tomaszkowo, ul. Żurawia 15, 11-034 Stawiguda | 3.567,00 zł | 3 |
7 | JPA International Biuro Ekonomiczno-Prawne PROMAR Sp. z o.o., ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia | 8.610,00 zł | 8 |
8 | EURO-in i PARTNERZY Sp. z o.o., Audytorzy, Konsultanci i Księgowi, ul. Targowa 22, 03-731 Warszawa | 10.578,00 zł | 9 |
9 | Biuro Konsultingowe „ADVISER” Jan Łazor, ul. Żółta 10 A lok. 18, 10-140 Olsztyn | 3.980,00 zł | 4 |
Kryterium oceny ofert było cena brutto – 100%.
Ofertą z najniższą ceną brutto jest oferta nr 3. Ww. oferta spełnia wymagania postawione w zapytaniu ofertowym.
W związku z powyższym ofertą najkorzystniejszą w zapytaniu ofertowym na wykonanie audytu zewnętrznego jest oferta Konsorcjum Osób Fizycznych Aneta Krawczyk, Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin-Jeziorna i Grażyna Rajchert, ul. Miedziana 12/44, 00-814 Warszawa.
Elbląg, 04.06.2012